معاملات تلفنی

با توجه به ترجیح بسیاری از افراد برای انجام سفارشات خرید و فروش بصورت غیرحضوری جهت رفاه حال این دسته از مشتریان سیستم کال سنتر راه اندازی شد. افرادی که به هر دلیل دسترسی به سیستم معاملات آنلاین ندارند بهتر است از این شیوه معاملاتی استفاده نمایند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که امکان ثبت درخواست تلفنی مشتریان کارگزاری را فراهم نموده و سبب کاهش اختلافات میان سرمایه گذاران و کارگزار و رفع مشکلات ناشی از اشتباهات کلامی می گردد. قابلیت های کال سنتر: - شناسایی مشتری در جریان تماس با مرکز تلفن و احرازهویت از طریق شماره های از پیش تعریف شده
- نمایش مشخصات فردی و سهامداری، تعداد دارایی و مانده سهام و مانده حساب مشتری به محض تماس با معامله گر بصورت خودکار
- امکان اتصال فایل صوتی مکالمه به سفارش مربوطه به طور همراه زمان، مدت و تاریخ مکالمه و قابلیت استناد این مکالمه ضبط شده برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی و تضییع شدن حق مشتریان
مراحل عقد کال سنتر:
- مراجعه به شعب کارگزاری و تکمیل قرارداد استفاده از کال سنتر
- دریافت نام کاربری و شناسه عبور از کارگزاری
( کلیه افرادی که دارای حداقل 18 سال سن می باشند و دارای منع معاملاتی نباشند می توانند جهت دریافت امکانات کال سنتر اقدام نمایند)

دی ان ان evoq, دات نت نیوک ,dnn
دی ان ان